marți, decembrie 9

What can you do to change the world?

Daca am sari cu totii in acelasi timp, oare am reusi sa provocam un cutremur?
Filmul e vechi...se numeste "Pay it forward" si este despre un copil si despre idealurile sale. Este despre cum e sa crezi in propriile vise si in bunatatea omenirii. Este despre mine.
Am plans cand l-am vazut, plang si acum cand imi aduc aminte.
Eu cred in bunatatea celor din jurul meu. Cred ca daca voi face un bine neconditionat, oamenii vor vedea ce frumos e sa primesti ajutorul cu un zambet atunci cand il ceri. Vor simti pe pielea lor bunatatea si va ajunge sa le placa. Vor dori sa provoace la randul lor aceiasi fiori calduti si altor persoane si lumea va deveni un loc mai bun.
Ganditi-va, cand cineva e dragut cu voi, cum va simtiti? Nu e placut? De ce sa nu ii faceti si pe cei din jur sa se simta la fel? Ce va costa? Rasplata voastra? Poate nu veti obtine intotdeauna ceva inapoi, dar veti vedea incetul cu incetul cum infloresc gradini intregi de zambete in jur...si va veti bucura de fericirea lor.
Pentru cine nu a vazut filmul, il recomand cu caldura. Pentru cine l-a vazut, ce parere ati avut?
Eu inca astept sa mi se dovedeasca teoria...si voi astepta oricat e nevoie.

2 comentarii:

neroblank spunea...

si daca cineva e dragut doar asa din..politete?:P Cum te simti atunci?

Yoana spunea...

De obicei nu imi dau seama daca e din politete, daca urmareste ceva sau daca pur si simplu e din placerea de a fi dragut.
Asta da dilema!