joi, decembrie 11

Culese

Trebuie sa imi cer scuze carcotasilor care vor spune ca m-am prostit si am inceput sa postez povestioare siropoase care se gasesc cate 3 la zecemii pe net.Nu asta e situatia.

Azi mi-am facut ordine in mail...actiune pe care nu am intreprins-o niciodata de cand a vazut lumina zilei, adica de vreo 5 ani. A fost frumos sa imi aduc aminte de toate felicitarile electronice primite de-a lungul anilor, de toate pozele haioase traficate pa mail, multe dintre ele crezandu-le pierdute pentru totdeauna. Mi-am adus aminte de oameni cu care corespondam frecvent si de la care nu am mai auzit nimic de mult. M-am ingrozit pe cate site-uri am putut sa imi fac conturi in ultimii 5 ani...am facut un folder special sa le gasesc mai usor daca o sa mai am vreodata nevoie de ele.
Dar cel mai mult m-am bucurat cand am revazut povestioarele pe care le-am postat mai jos cu eticheta "culese". Nu, nu sunt luate de pe net cu o cautare pe google, sunt primite de mine de la oameni dragi. Nu sunt forwarduri trimise la gramada in toata lista si nici scrisori din alea de trebuie trimise la inca 5 persoane, ca altfel o sa arzi in iad. Nu. Sunt povesti care pentru mine inseamna ceva, pe care le-am primit in momente cheie ale existentei mele si care m-au facut putin cate putin sa ma gandesc la statutul meu de OM. So...fara carcoteli si incercati sa retineti esenta.

Have a nice day!

Niciun comentariu: