joi, decembrie 25

Oraselul copiilor

Indferent de locul unde va aflati in lume, este imposibil ca la voi in oras sa nu existe un Orasel al Copiilor. Este aceal coltisor de parc sau de piata in care se aduna un Mos Craciun, un bradut si cateva luminite, iar toti copii vin sa se pozeze si sa se joace in respectivul loc in preajma Craciunului.


La Focsani se orneaza un parc intreb...parcul copilariei mele. Inca d cand eram mica, in fiecare an era invadat de personaje din basme, din desene animate, de luminite si oameni de zapada. Iar daca aveai si norocul sa ninga in zilele alea, taticu te ducea cu saniuta pana in Oraselul Copiilor, unde nu conta pe cine cunosti, toti copii cu saniute faceau intreceri si se bateau cu bulgari. si era frig, si ningea cu fulgii mari sub sutele de luminite si te simteai ca in povesti. Apoi urma pozatul pe langa zecile de figurine ninse si zgribulite. Cred ca am poze in fiecare an langa aceiasi eroi, dar de cativa ani mi-am mai pierdut din entuziasm.


Zilele trecute am vrut sa dau o raita prin Oraselul Copiilor sa imi aduc aminte de tinerete. L-am gasit intunecat, lipsit de zapada si cam pustiu. Copi erau, dar parca fara sanii nu pareau atat de fericiti. Am vrut sa ma simt iar copil, asa ca am inceput sa fac poze pe unde am apucat...nu criticati calitatea, doar aduce-ti-va aminte de coltul vostru de rai in preajma Craciunului.

Niciun comentariu: