marți, decembrie 9

Nimic nu dispare, totul se transforma

Aceasta este o scrisoare catre mine cea de maine. Cea care se va trezi in cateva ore in patul meu si va zambi spre soare. Si isi va intinde trupul contorsionat intr-un spasm necontrolat si va deschide ochii lumii dimprejur. Si se va ridica in capul oaselor si isi va pune intrebarea simpla "De ce?".

Eu sunt de vina! Nu te arunca intr-un colt de pat si nu te invinui pe tine pentru ceva ce numai eu singura am provocat. Nu fii naiva! In timp ce tu dormeai, eu alergam de colo colo orbita de histrionism si turbata de nebunie. Si te-am ranit. Te-am ranit unde te doare mai tare, semnand cu mana ta involuntara contractul ce ti-a dat in dimineata asta golul din stomac. Si din suflet.

Nu ma uri...nu arunca vorbe ce vei ajunge sa le regreti. Poti sa plangi, poti sa blestemi, poti sa te zvarcolesti si poti sa urlii pana ragusesti, dar NU ai dreptul sa ripostezi. Raul e facut.

Incerc sa te consolez cu singurul argument logic ce imi vine acum in minte...o lege veche, ce ti-a intrat atat de usor in cap pe vremea cand studiai energia doar teoretic. O lege ce-ti voi demonstra ca e valabila cu varf si indesat si in viata.

Nimic nu dispare,, totul se transforma...

6 comentarii:

neroblank spunea...

Din pacate ca sa ajungi fluture trebuie sa fi fost omida.

Yoana spunea...

Omizile sunt animalele mele treferate...sunt atat de pufi!

Anonim spunea...

omizile sunt larve nu animale

Yoana spunea...

Omizile sunt larve de lepidoptere care sunt niste animale inferioare.
Oricum, tot pufi sunt :D

neroblank spunea...

Ca sa fie animale trebuie sa aiba suflet. Are o omida suflet?

Yoana spunea...

Intram in spiritualitate?Ce intelegi prin suflet? Daca te referi la acel lucru dat de Dumnezeu, atunci da, are suflet, pt ca e una din fiintele Lui.
So...ce intelegi prin suflet?