joi, decembrie 18

Prin tara

Am lasat in urma Bucurestiul, nu o coada la intrare pana la Otopeni. In tara ploua. Nici macar ploaie nu o pot numi. E un fel de burnita ca din sita, marunta si deasa. Stau lipita cu nasul de geam si privesc cum se perinda campiile uscate si inundate.

La radio canta John Travolta "Summer nights" si eu incep sa ma gandesc la vara care a trecut...plina de evenimente si de sentimente. "It turned cold and that's where it ends...so i told her we'd still be friends" M-am saturat...ori e cal ori e magar...vreau sa ninga! Daca nu e in stare, atunci sa vina vara inapoi. I-am promis cuiva ca azi o sa ninga. Se pare ca nici de zana buna nu sunt buna...sorry!

La ora asta probabil toata studentimea e pe drum spre casa. Ecald in microbuz, simti lipsa castilor in urechi, dar macar te asteapta acasa miros de cozonaci, vin fiert si bradutul din curte..si mama care vine acasa de Craciun.Pe cand altii care cand erau mici umblau cu colindul prin tot satul cu mainile inghetate pe acordeon...acum petrec sarbaorile singuri in oraul mare si grabit. Am auzit deja ataea povesti si asi vrea sa mai aud si altele.

Voi ce faceti de saratori?

Un comentariu:

Anonim spunea...

aproape ca nimerisesi, mai putinn microbuzul cre era o namila de autocar international :P, cozonacii, vinul fiert si bradutzul din curte, abia dc mai seamana a brad.