luni, decembrie 15

Wake up call

Dimineata...dormi ca un bebelus dupa ce te-ai culcat la 3 cu o noapte inainte. De ce considera oamenii ca e romantic sa te trezeasca dimineata sa faci dus cu ei? Frate, daca tu nu ai vrut sa faci dus cu mine la 12 noaptea ca-ti era somn, cum crezi ca ma simt eu dimineata la 8 cand apropo...DORM!

Ce e in capul unui om cand te vede intre asternuturi, linistita, senina, cu fata angelica rasarindu-ti de sub plapuma si se gandeste "Uite ce frumos doarme...ia sa o trezesc for no reason at all".

I'm not a morning person...never have been , never will be...ar trebui sa stii asta dupa 3-4 ani in care ma cunosti, so why on Earth ai simti nevoia sa ma trezesti cu 2 ore inainte de nevoile mele, cand stii ca am invatat pana tarziu si am examen in ziua aia. Why? Intelege cineva ce zic eu aici?

Si dupa aia intreaba de ce ma trezesc nervoasa, ca nu e bine. Imi vine sa urlu, sa sparg, sa trantesc si sa strang oameni de gat...si in linistea profunda care se lasa dupa ce incetez cu urlatul, se aud doua pasarele ciripind afara. WTF, e DECEMBRIE...duce-ti-va in tarile calde sau ceva, nu aveti nimic mai bun de facut decat sa imi ciripiti mie la ureche la 8 dimineata?

So this was my morning, hope everyone enjoyed theirs.

Niciun comentariu: