marți, martie 26

Dieta mea Dukan - Ziua 9

Greutate: 78.6
Alimentatie (de ieri):
-pastrav cu vegume la cuptor
-ciuperci umplute
-salata  cu legume
-un ochi in apa
-iaurtul cu tarate de ovaz

Ieri a fost prima zi cu legume. Daca am ajuns pana aici stiu ca pot ajunge pana la capat. A fost o bucurie sa mananc din nou legume si am profitat din plin. Mi-am cumparat tot felul de nebunii care nici nu stiam ca exista inainte cum ar fi coriandru verde si frunze de menta pentru salate si dressinguri. O sa ipartasesc cateva din retetele incercate ieri.

Pastrav la cuptor cu legume
INGREDIENTE:
-un morcov
-1/4 telina
-suc de rosii
-rosii cat mai coapte
-un ardei gras
-1/2 ceapa
-un pastrav mediu
-4 felii de lamaie
-2 catei usturoi
-sos de chilli (am gasit dupa lungi cautari unul fara pic de zahar)
-sare si piper

MOD DE PREPARARE:
Se taie legumele, telina si ardeiul cubulete, morcovul felii, ceapa julienne, rosiile feliute si se pun la fiert in suc de rosii pana dau in clocot. Se adauga sare, piper si sosul de chilli si se lasa putin sa fiarba. Se umple o tava cu amestecul si se aseaza pestele in mijloc cu feliile de lamaie in interiorul lui. Se acopera cu sos si se baga la cuptor 25 minute, pana cand pestele este fraged. Se asezoneaza cu usturoi si suc de lamaie.

Ciuperci umplute
INGREDIENTE:
-12 ciuperci cat mai mari
-ceapa verde
-usturoi
-marar
-branza 0% grasime
-sos de chilli
-o lingura vin
-sare si piper

MOD DE PREPARARE:
Se preincalzeste cuptorul la 175 grade.Se scot coditele la ciuperci si se toaca marunt. Se pun intr-un wok incins impreuna cu ceapa verde si usturoiul si se lasa 3-4 minute pana si-au lasat coditele apa. Se scoate amestecul si se lasa la racit. Intr-un vas se combina amestecul cu branza, sosul de chilli, maraul, vinul, sare si piper. Se aseaza ciupercile pe o tava acoperita cu hartie de copt si se umplu cu amestecul pregatit. Se dau la cuptor 20 minute.

Dressing pentru salata
INGREDIENTE:
-iaurt degresat
-mustar dijon
-marar
-chimen
-menta
-sare

MOD DE PREPARARE:
Se amesteca ingredientele si se lasa la frigider pana se raceste. Se serveste peste salata verde.

M-am delectat ieri, ce sa zic. In plus am fost foarte fericita azi dimineata cand am vazut ca festinul nu m-a afectat si ca mai pierdusem cateva grame.

Niciun comentariu: