luni, martie 18

Dieta mea Dukan - Ziua 1

Greutate: 82kg
Miscare: 40 min mers pe jos
Alimentatie:
-3 felii sunca presata de pui
-100g peste afumat
-1 ou ochi facut in apa
-4 bucatele piept de pui
-o lingurita fructe goji
-1 iaurt Zuzu 0%
-2 linguri tarate de ovaz

Desi pare ca -am infometat, efectuv nu am putut manca mai mult. Nu mi-a fost foame deloc toata ziua si ce am mancat a fost mai mult din faptul ca nu vreau sa devin anemica in urma acestei diete.

Azi am fost la cumparaturi pentru urmatoarele 4 zile. Mi-am luat din Real somon proaspat (17 lei), capac de vita (11 lei), piept de pui feliat(17 lei), ton in suc propriu(4 lei), macrou afumat(7 lei), sunca Sissi si iaurt dietetic de la Zuzu. De la Plafar am luat taratele de ovaz (4 lei) si fructele goji deshidratate (15 lei), iar de la Mega Image am luat branza Lacteea cu 0.2% grasime.

Vreau sa impartasesc modalitatea de gatit ou ochi in apa, pentru ca este foarte sanatoasa si ajuta foarte mult la dieta aceasta. Se pune apa la fiert intr-o cratita pana da in clocot, se adauga 3 linguri de otet si apoi se amesteca cu o lingura pana se formeaza un vartej rapid. Se sparge oul in mijlocul acelui vartej si se amesteca in continuare pe exteriorul lui pentru ca albusul sa ramana impreuna. Se lasa in jur de 4-5 minute. Ochiul mi l-a facut o prietena care a fost bucatareasa in trecut si mi-a trantit pe el niste condimente incat a fost deliciul zilei. Asa ca m-am hotarat sa imi fac si eu rost de niste condimente mai fancy daca tot voi manca numai carne la gratar si salate.

Mi-a cumparat o rasnita cu un mix de condimente Jamie Oliver :) care contime piper cayenne, chilli, ghimbir si sare de mare, o rasnita cu verdeturi italiene si am contemplat inca una cu condimente de gratar afumate (tot Jamie Oliver) in Mega Image, pe care mi-o voi cumpara mai la vara cand voe incepe sezoanele gratarelor. Inca nu le-am folosit, am de gand sa le pun maine pe friptura de vita si sa imi dau cu parerea abia dupa ce o gust.

Una peste alta, a fost o zi usoara, dar probabil si pentru ca am fost pe drumuri si nu prea am avut timp sa ma gandesc la mancare. Sper sa fie la fel de usor si de acum incolo.

Niciun comentariu: