marți, martie 19

Dieta mea Dukan - Ziua 2

Greutate: 60.6kg
Miscare: 20 min mers pe jos
Alimentatie:
-50g peste afumat
-2 felii sunca de pui
-somon la gratar
-un iaurt mare de baut Zuzu 0%
-2 bucatele piept de pui
-50g branza 0%
-2 linguri tarate de ovaz
-o lingurita fructe Goji

Nu imi plac fructele Goji. Sunt groaznice! o sa termin punga asta ca am dat cam mult pe ea, dar alta nu mai cumpar, mai ales ca nu sunt obligatorii la dieta.

Nici azi nu am suferit de foame deloc, ci mai degraba de o balonare, probabil de la taratele de ovaz. Mi-a fost si foarte sete, asa ca sigur am baut mai mult decat 1.5l de apa cat este obligatoriu.

Somonul la gratar...Doamne! Nu a mancat ceva mai bun in viata mea! si eu sunt fana nr. 1 carne de porc. Era gras fara sa fie gretos si atat de gustos! Daca va intrebati cum l-am facut: sare si piper si apoi pus pe grill incins 6 minute pe fiecare parte. Se scoate si se savureaza.

Sunt foarte optimista si abia astept sa ma cantaresc din nou maine dimineata.

Niciun comentariu: