miercuri, martie 11

Vreme trece, vreme vine...


...si stai si te uiti pe pereti. Si astepti. Ce astepti? Urmatorul eveniment din viata ta. Fie ca esta vorba de masa de pranz, de filmul care trebuie sa inceapa la ora 20:00 sau concertul Madona, suntem intr-o continua asteptare. Si ce facem intre timp? Stam si incercam sa facem timpul sa treaca mai repede.

De cateva zile mi-am umplut viata de timpi morti. Minutele ce au trecut pana s-a umplut cada cu apa, orele care au trecut pana sa plec la scoala, zilele care au trecut pana sa ma vad cu cineva drag, toate astea puteau fi fructificate, umplute de sens. Si macar daca as putea spune ca nu am nici cea mai vaga idee ce as putea face in acest timp aruncat pe fereastra. Dar treaba este, si inca foarte multa. Atunci de ce am invatat pe de rost fiecare pata de pe peretele din spatele monitorului? Numiti-o astenie de primavara, numiti-o cantec de lebada, numiti-o cum vreti, dar trebuie sa recunoasteti ca si voi treceti prin pase de genul asta din cand in cand. Are cineva un remediu naturist si pentru mine?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Tu ai prea mult timp liber... :)

Anonim spunea...

inainte sa pleci la scoala dai drumu la apa in cada.. si intre timp faci putina inviorare..iti umplii 'golul'.. astepti filmu si te plictisesti.. mai bagi niste gimnastica..asa transpiri si faci si un dus..iar se umple timpu..in restu orelor..deseanza, croseteaza joaca remi gateste ..is o gramada de activitati..daca nici asa nu..incearca un job:d

Anonim spunea...

La mine e mai simplu.. cand n-am ce face, dau drumul la muzica si incep sa dansez prin casa. Si intotdeauna mi se pare k timpul incepe sa zboare extrem de repede :D

Yoana spunea...

Eu nu am loc sa dansez prin casa :(

Anonim spunea...

Daca dai masutza la o parta din sufragerie..se face loc!

upss..:D

Yoana spunea...

Fiecare cu camera lui...eu pot cel mult sa valsez prin asternuturile patului din camera mea...