luni, martie 23

Earth Hour

VOTE EARTH
Anul asta se desfasoara a treia editie din initiativa laudabila numita Earth Hour.

In 2007, in orasul Sydney, oamenii s-au hotarat sa emita un semnal de alarma asupra consumului mult prea mare de energie din ultima perioada. Astfel, ei au stins lumina timp de o ora ca semn de protest. In 2008, fenomenul a devenit mondial, iar eu am aflat de pe un stalp de prin Bucuresti. Era un poster mic si modest, dar dupa ce am intrat pe site si am aflat despre ce e vorba, mi-am dat seama ca este o idee foarte buna. Astfel, anul trecut am stins toate luminile si consumatorii de energie electrica timp de o ora pentru a ma alatura acestei miscari.

Anul asta, pe 28 martie la ora 20:30, va invit sa stingeti timp de o ora lumina. Iesiti in oras, iubiti-va pe intuneric (ca chiorii) sau jucati v-ati ascunselea prin casa, dar alaturati-va acestei idei, care poate intr-o zi o sa aiba un ecou puternic.

Puteti sa va inscrieti la miscare aici , pentru a se putea contoriza numarul participantilor si nu uitati : sambata, 28 martie 2009, ora 20:30, lights out!

Later edit: in Piata Constitutiei din Bucuresti se va face o intalnire cu voluntarii care vor sa sustina acest proiect. Se fa forma un "60" mare din oameni cu lumanari in mana pentru a marca acest eveniment. Cei care doresc sa participe sunt asteptati la ora 20:00 in Piata. Pe tot parcursul evenimentului se va desfasura un concert unplugged sustinut de trupa Sistem. See u there!

Niciun comentariu: