luni, martie 9

Smart Fan Meeting

Sambata am fost la prima mea intalnire SmartFan. De fapt prima intalnire Smart Fan ever, dar astea sunt mai degraba probleme administrative. Cert este ca a depasit orice asteptare. Daca ati fost sambata pe la pranz prin oras si ati vazut o coloana de Smarturi claxonand, sa stiti ca nu era nunta, eram noi. Oamenii foarte de treaba, deosebiti ca si masinile pe care le conduc. Am aflat o groaza de chestii despre masinuta mea si m-am si distrat. Am vazut cum oameni aparent total diferiti se pot aduna uniti de un scop comun: dragostea pentru aceste masinute atat de speciale, ce te fac sa nu le mai vezi ca pe niste simple posesii, ci ca pe un membru al familiei. Adevarate prietenii nascute din simplul fapt ca impartasesc aceeasi pasiune.

Pentru toti posesorii de Smart care intra pe aici, va asteptam in prima sambata a fiecarei luni la ora 13:00 in parcarea din Piata Constitutiei, iar pana atunci va invitam pe forum la http://www.smartfan.ro/ pentru discutii.

Iata si cateva poze de la eveniment.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Spune-mi si mie care dintre cei care am fost la intalnire esti?

Anonim spunea...

Foarte misto intalnirea ! :) Speram sa participi la toate de acum inainte, nu numai la cele din bucuresti, de ex...pe 1 Mai la mare, garantam distractie maxima ;)

Yoana spunea...

Hmmm, daca mi-as dezvalui identitatea ar trebui sa te omor :))
De-aia nu mi-am facut blogul cu numele. Dar vezi pe pm.

iRoshk spunea...

Hello, ma bucur sa aud ca ti-a placut intalnirea, te asteptam si la urmatoarele ;)