joi, martie 12

Bar Bar Pub

Cica vroiam sa fac si eu o recenzie la un local. Si mi-am ales fix locul de zacut a studentilor de la Cibernetica (da, aia mai amarati care nu se duc la Mon Cher sa dea zeci de lei pe o frunza de salata). Si astfel am ajuns noi, studenti in an terminal (!) la mirificul Bar Bar Pub. Nu, nu ma balbai, asa se cheama locul. Daca stai in fata la Cibernetica si te uiti in fata o sa vezi o straduta burdusita de masinile copiilor amarati care habar nu au ca 131 te lasa fix in poarta facultatii. Ei, o iei pe straduta aia si undeva pe stanga o sa vezi o sigla vai de mama ei de zici ca daca intrii o sa dai peste pierde-vara trecuti bine de prima tinerete care stau si lungesc un shot juma' de zi numai sa nu se duca acasa si sa ii ia nevasta la rost. Aici este al nostru Bar Bar Pub.

Daca indraznesti sa intrii in curte si sa cobori cele cateva scari pana la subsolul casei cu bulina rosie, ai trecut testul de foc, cel care te desemneaza ca fiind demn de ceea ce o sa gasesti inauntru. Atmosfera faina, mese si scaune din lemn masiv, aspect de bar, dar parca nu prea. Chelneritele simpatice si fasnete, meniul o podoaba. Mancare buna si la preturi de bun simt (oricum, nu de Dorobanti), dar ce mi-a placut a fost prezenta paginii cu coktailuri non-alcoolice si cea cu specialitati din cafea. Orice pub care are asa ceva si mi le si da pana in 10 lei merita recunostinta mea eterna.

Oricum, ideea e ca e un loc bun de chiulit de la un curs sau de pierdut vremea dupa ore in compania colegilor. Poti sa razi tare si sa nu comenteze nimeni, si este intr-adevar un loc unde poti lega prietenii. Merita incercat macar o data. Poate revin in curand si cu poze.

5 comentarii:

Anonim spunea...

A propos de poze! Chiar ma gandeam la asta mai adineaori. Ar trebui sa facem si poze cand iesim pe undeva. Sa zicem peste cativa ani "Uite, aici chiuleam la Macro" sau "Aici mancam cea mai tare salata cu sunca" (:P) sau "Aaa, asta e bluza aia marfa a lu' Irina" :D

Anonim spunea...

hello

cum se numeste strada pe care e barul ? ca cibernetica nu stiu unde e :D

10x

Yoana spunea...

Mai ales bluza aia misto a lu Irina :))
Ar trebui sa ii dedic un post separat.

Yoana spunea...

Strada General Ernest Brosteanu 11
Mai util ar fi linkul asta http://www.sapteseri.ro/ro/detalii-loc/barbar-pub/bucuresti/

Mr.BiG spunea...

:)) sounds like fun! mi-a placut partea cu "Orice pub care are asa ceva si mi le si da pana in 10 lei merita recunostinta mea eterna." ^:)^

da, m-ai convins.. o sa merg si eu! ;) btw, wellcome to my blog.. i'm glad i can bring a smile every once in a while.. si ma bucur mult sa vad un sticker si pe blogul tau..

Take care,
Mr.BiG