miercuri, martie 25

Balerini si suflete


Am intrat in primavara. U woke me up when september ended doar pentru a ma baga intr-un octombrie confuz si plin de first times. Apoi toamna si-a inrat pe deplin in drepturi in noiembrie si la fel au facut si toate activitatile ce daunazi pareau atat de departe si de speciale...

Decembrie a adus cu el o iarna blanda, plina de zambete si cu o jucarie rosie sub brad. In noul an am intrat in zgomot de artificii si fara sa imi sune telefonul. Ianuarie m-a gasit plina de speranta pentru 2009 si dornica de mai bine. Februarie a trecut dureros de greu si de pustiu. Cele mai multe zile si nopti de singuratate si cele mai putine cuvinte rostite. Seara asta are aroma de februarie...

Dar a venit primavara! Am intampinat-o cu o vacutza in piept, privind pe furis peste capete si tastaturi. Si soarele nu a intarziat sa apara. Fetele isi scot balerinii de la naftalina, incepand sa arate cate putin din picioruse, un sneak preview a ceea ce urmeaza sa ne dezvaluie in viitorul apropiat. Galbeni, roz, negri, verzi, rosii sau mov, ei prevestesc curcubeul de sentimente ce se dezlantuie odata cu venirea primaverii, cu trezirea la realitate si cu intoarcerea la natura, la instinctele noastra primare. Sufletul meu simte nevoia unor balerini doar pentru el. Cu care sa zburde si sa sara si sa se simta mai usor, mai liber.

Ce culoare au balerinii sufletului tau?


Un comentariu:

Anonim spunea...

Ooo, da! Sufletul meu s-a indragostit azi in Grand Arena de niste balerini bleu. (si erau si la reducere, asa, ca de deschidere :D) Daaa, stiu, nu se poarta culoarea, dar erau atat de finutzi, exact de culoarea cerului in martie, in zilele fara nori.