vineri, martie 20

Ce crime ai comis in 2008?


Siteul Descopera a initiat o noua campanie prin care vrea sa constientizeze lumea asupra gravitatii actiunilor sale in contextul global. Asfel, precum aripile unui fluture care prin miscarea lor pot provoca o furtuna devastatoare in capatul celalalt al planetei, putem afla si noi cum, actiunile noastre cotidiene, pe care uneori nici nu le bagam in seama, pot avea efecte devastatoare asupra altor oameni si a mediului inconjurator.

So, take the test si afla cate suflete ai lasat fara curent electic sau apa in 2008 si cate animale au murit de mana ta anul trecut. Suna morbid, dar mi se pare eficient pentru a face oamenii sa realizeze ca fiecare gest indreptat impotriva Mamei Natura trebuie gandit inainte de a fi executat. Enjoy your sentence!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mi-am facut testul (pe care, evident, l-am picat) si mi-au promis k imi trimit pe mail o lista cu "ce sa fac ca sa fiu iertata". Dar n-am primit nimic... deci n-am nicio sansa sa scap :D