luni, martie 2

Out with the old, in with the new


Si iata ca a venit si primavara, cu putin soare, floricele la tot pasul (pentru o suma modica, fireste) si sentimentul acela straniu ca odata cu revenirea naturii la viata trebuie sa schimbi si tu ceva in viata ta.

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu simt foarte des nevoia de a face o mica schimbare, cat de nesemnificativa. Dar de data asta, vreau sa celebrez cum trebuie renasterea mediului inconjurator.

M-am tuns, asta ca prim semn fizic si oarecum permanent asupra hotararii mele. Scortisoara a disparut din casa mea. Draga mea scortisoara, prietenul meu drag din cana, in serile friguroase de iarna, aroma ce ma inconjura la fiecare baie ferbinte, lumanarile si betisoarele parfumate ce mi-au fost martore la atatea nopti de pasiune. Am inlocuit-o cu miresme noi, de citrice, de fructe si de flori. Sare de baie de lamaie, gel de dus de mandarine, crema de corp de grapefruit, parfum nou si vesel, lumanari de ananas, ceai de portocale si snackuri din pomelo. Si puiu a venit din Italia ca Mihaela Radulescu, cu un stil nou de viata: suc de fructe prospat stors in fiecare dimineata. Nici nu stiu ce e mai placut: sucul sau el luptandu-se cu o jumatate de portocala invartind-o cu muschii incordati ca sa mai stoarca 3 picaturi din ea.

Mi-am scos bratarile negre de la mana. Alea pe care nu le-am mai scos de cand le-am cumparat si care, daca se mai inmulteau mult, riscau sa imi acopere tot bratul. Mi-am pus in schimb un snur simplu de martisor. Subtire, feminin, ideal pentru starea pe care o am acum. O sa-mi duc la reparat bratara cu delfini de la tine si o sa fie singura stapana peste incheietura mea. Am luat ceasul roz, de vara si pe cel negru l-am inchis intr-un sertarMi-am imbogatit garderoba cu niste piese mai feminine, mi-am pus tricourile mai in spate in dulap. Ce incerc sa fac cu toate astea? Sa ma regasesc pe mine, cea de care te-ai indragostit. Cea in care m-ai transformat odata cu aparitia ta, odata cu metamorfoza din baietoaica in femeie. Incepusem sa uit nevoia de feminitate, inecata in imaginea de vampa si de rebela in ultima vreme. Primavara asta vreau sa ma invete din nou valoarea unei flori firave leganandu-se in voia unei adieri.

A venit primavara, bucura-ti-va de fiecare raza de soare si de fiecare zambet ce vi se ofera...si iubiti mai mult!

Niciun comentariu: