joi, martie 19

Bucuresti Fluiera Fault, editia a 2-a


Bucuresti Fluiera Fault , sau BFF pe scurt este o campanie organizata de AIESEC in pateneriat cu mai multe companii care sprijina initiativele ecologiste. Idee aeste destul de draguta. Eu am participat anul trecut si va pot spune ca a fost foarte frumos.

In una din zile s-a facut un mars prin Bucuresti in turma, imbracati cu tricouri ce purtau mesaje ecologiste si inarmati cu fluiere si pancarte. Lumea se uita la noi admirativ si ni s-au alaturat persoane chiar si de pe strada in timpul marsului. Eu am fost cu bicicleta si sunteti bineveniti si cu rolele (ba chiar incurajati). O poza mai frumoasa asa nu am, dar asta e destul de draguta.
A doua zi am fost la plantat pomi in parcul Tineretului, unde ne asteptau deja gropile facute si puietii langa ele, noi trebuin doar sa ii bagam in gropi, sa ii acoperim cu pamant si sa ii udam, sub atenta supraveghere a unor profesionisti. Si in noaptea aia plouase, asa ca ne-am umplut de noroi pana in dinti, dar a fost o experienta extraordinara. Se spune ca orice om trebuie sa planteze macar un pom in viata lui, iar daca o facei in fiecare an, e si mai bine. Asa ca daca va hotarati sa mergeti, sa va imbracati de gradinarit. O poza si de aici.Anul asta se repeta actiunea pe 4 si 5 aprilie. Oamenii sunt inimosi, de gasca si chiar se gandesc la mediu, iar pe langa faptul ca tragem un semnal de alarma asupra lucrurilor negative pe care le creeaza poluarea, va garantez ca ne si distram.

Daca vreti sa aflati mai mult despre acest eveniment si sa va inscrieti la el, aveti la dispozitie pagina http://bff.aiesec.ro/ pentru informatii suplimentare, programul manifestatiilor si contact, iar pentru inscriere trebuie completat formularul de aici. Atentie, toate campurile sunt obligatorii pentru validarea inscrierii!

Sper sa va vad pe cat mai multi pe acolo si sa fie o experienta placuta pentru toti!


Niciun comentariu: