luni, februarie 9

Live blogging

Mereu mi-am dorit sa fac asta, deci, sa vedem ce iese

Rapidul de Bucuresti goneste spre destinatie si afara deja e intuneric. In geam vad o figura confuza si trista care ma priveste cu dispret. Cine esti tu sa ma judeci? Esti doar o imagine in oglinda. Stop looking at me! In casti miorlaie solista de la Evanescence un 'Hello' mai deprimant ca niciodata. Cand ridica vocea ma infioara. Colega de compartiment ma fixeaza ca intr-un film de groaza prost. Luminitele care se mai vad afara dispar atat de repede ca nici nu apuc sa le numar. Si e cald...prea cald. Probabil si din cauza notebookului care imi incinge poala...probabil si din cauza ideilor care imi infierbanta tamplele. Indicatorul de baterie e singurul lucru care ma tine in contact cu realitatea...ceasul am invatat sa il ignor de mult. Si acesta imi da peste entuziasm si imi spune ca ar trebui sa inchei cu amabilitatile pasagere pe mess. Intr-un final o sa-l ascult, dar mai cruta-ma putin, te rog!

A inceput melodia aia care imi place de mor desi nu stiu niciodata nici cu se cheama nici cine o canta...si nu vreau sa stric momentul scotnd ipodul din buzunar sa ma uit la nume. Am cautat-o intr-o zi in winamp de am innebunit ca nu stiam cum se cheama...am cautat versurile pe google si am aflat si am uitat in 5 minute. Mai bine asa...ce frumoasa e melodia asta! Mai putin versul cu 'i dream of you as my wife', da in context nu ma deranjeaza. Hmmm, a inceput din nou...e pusa de doua ori una dupa alta...stiu a cui e mana, ca numa tu imi pui melodiile dublate in ipod...hmmm...imi puneai...

Ma duc sa citesc o revista glossy sa imi mai netezesc creierul...sper ca daca citesc maine postu asta nu ma ingrozesc.Bye all!

Niciun comentariu: