miercuri, februarie 25

Benq-Siemens EF81


Aceasta este noua mea caramida...pardon, telefon. Si desi acesta nu este un blog in care sa povestim despre tehnica sau sa ne laudam ce ne-am mai luat, vreau doar sa spun cateva cuvinte, poate e cineva interesat. Nu de alta, dar am cautat pe net recenzii de mi s-a acris si am aflat ca, cel putin in Romania se gasesc foarte greu.

Am ajuns la concluzia de a lua tocmai aceste telefon din mai multe motive. Si nu, nu am facut o analiza comparativa cum ne-a invatat domnul profesor cu ochi frumosi de marketing. Nu! Mi-am pus in cap cateva criterii de baza si apoi am luat-o prin eliminare. Ideea generala era sa aiba clapa, pentru ca eu imi las telefonul prin genti si buzunare si ecranul s-ar fi facut praf in 2 luni. Varianta unei invelitoare nu intra in calcul, pentru ca nu suport sa ul scot din chiloti de cate ori vreau sa vorbesc la el. Am luat la rand telefoanele cu clapa si mi-am mai stabilit un obiectiv: ecran extern. Clapa se stie ca e pasibila defectiunilor cel mai repede, asa ca nu era nevoie sa il deschid de cate ori vroiam sa stiu cat e ceasul. Cu telefonul asta am avantajul ca pot sa vad ceas, apeluri, mesaje, sa fac poze, filme, sa ascult muzica si sa si raspund la telefon, toate fara a deschide clapa. Deci am scapat de carcotelile cum ca telefoanele cu clapa se strica repede. Camera e decenta...2MP si rezolutie de pana la 1600x1200 cu zoom pana la 7x. Minusul este lipsa blitzului, dar nu am plecat cu ideea sa imi cumpar aparat foto. Filmele le scoate dragut, nu genial. E draguta ideea ca te poti poza si singur avand camera rotativa, iar faptul ca nu poti face poze altora decat cu clapa inchisa, pentru mine e un plus, nu un minus. Playerul se aude f tare si clar la difuzor iar la casti e extraordinar. Pacat ca nu accepta MicroSD decat pana la 1GB,deci numar limitat de melodii, dar din nou, nu am plecat sa imi iau player. Meniul se misca repejor si e intuitiv si deloc stufos,iar asta e unul din lucrurile pe care mi le-am dorit cu tot dinadinsul.

Cam atata am avut de zis din punctul meu de vedere, pentru ce am avut eu nevoie de la acest telefon. Acum cateva cuvinte despre ce au zis altii si ce am mai citit si eu. Cica 80% din exemplarele acestui model s-au vandut pentru tema cu Star Wars si jocul aferent. Personal mi se pare o prostie, nu sunt deloc interesante, desi sunt mare fan Star Wars. Se putea scoate ceva mult mai bun din ideea asta. In rest, mult lume se plangea de soft, de faptul ca le-a crapat repede si ca trebuie resoftat, iar apoi merge bine. O sa revin cu un post daca o sa mi se intample si mie asa ceva. Cam asta ar fi problema generala ridicata de utilizatori pe diverse site-uri. Daca intalnesc altceva, revin.

Inca o mica idee despre cat de usor este de gasit acest telefon. Personal am folosit netul cand m-am hotarat sa imi iau telefon. Am cautat pe site-uri de caracteristici fara sa imi pun problema daca o sa le si gasesc de cumparat. Dupa ce mi s-a pus pata pe asta, ia-l de unde nu-i. Se gasea de comandat pe cateva site-uri de profil online, dar vroiam intai sa il butonez putin. Avand in vedere ca e din 2006 si ca am inteles ca nici nu a fost foarte popular in Romania cand s-a lansat, telefonul nu era de gasit pe nicaieri in magazine. L-am gasit in catalog la Media Galaxy in final, dar bineinteles ca nu era pe stoc la nici una dintre reprezentante. In final am apelat la un prieten (mersi pe aceasta cale, Vio) si am aflat ca gasesc pe stoc la Altex in Unirii 4 exemplare. To make a long story short, acum mai au doar 3 exemplare acolo, iar eu sunt foarte multumita de achizitie care, daca stai sa te gandesti ca m-a costat numai 280 de lei, cred ca are un raport calitate/pret desul de bun.

O seara placuta tuturor!

Niciun comentariu: