miercuri, februarie 11

Last XP

Aceasta nu se vrea a fi o recenzie, pentru ca Last Xp este vechi, fumat, trecut. Dar eu abia l-am descoperit si cu aceasta ocazie vroiam mai degraba sa cer niste pareri.
Aceasta este noul meu Windows, dupa 3 ani de curaj in care nu am mai formatat calculatorul. Nici acum nu pot sa spun ca o cerea, dar mi-am dat seama ca e singurul moment in care asi avea putin timp luber pentru aceasta operatiune.

Dar sa trecem la fapte: so far so good, merge repede, nu face belele, grafica frumoasa, nu mananca cine stie ce resurse...binisor pentru primele ore ale vietii, sper sa o tina tot asa.

Deci, revin cu rugamintea...cine are ceva de spus despre pseudowindowsul asta? De bine sau de rau, orice parere e binevenita, sa vad daca o sa-si faca veacul la mine, sau in schimb repede.

5 comentarii:

Anonim spunea...

doua cuvinte: vista; aero :P

Yoana spunea...

La 512 ram, nu cred ca vreau sa imi urmaresc evolutia ridurilor pana se incarca windowsu, Cosminelu...da nu ma fac eu mare?

neroblank spunea...

faci ce faci in ultima vreme si te "inverzesti".

Yoana spunea...

De fapt vreau sa amgaesc ochiul neantrenat...unele se macheaza, eu ma inverzesc :D

Zed Darkman spunea...

Windows XP cu mod dala gen "inspirat"? Interesant, ce pot sa spun, ma rog, atata timp cat sunt modificate doar cateva chestii minore cred ca e ok...