vineri, noiembrie 28

In provincie

Nu stiu cati dintre voi ati fost vreodata in Focsani. E un orasel mic undeva in Vrancea, dar plin de tineret si de buna dispozitie. Am ajuns si eu azi ACASA, dupa ce am facut rost de bilete pe la 5 dimineata.

Cand am coborat din tren, mirosul de Craciun mi-a invadat sufletul. Aici, iarna miroase altfel decat la Bucuresti, mai aspra, mai adevarata. Cum toate Craciunurile mele au avut loc in aceasta urbe, pot spune ca mirosul iernii in Focsani e mirosul Craciunului.

Stau la geamul copilariei mele si privesc spre gara. De la etajul 8 poti vedea mai tot orasul, iar in noapte asta orasul imi zambeste, imi spune "Bine ai venit acasa!". Luminite multicolore aranjate sub forma de stelute si de fulgi de nea imi fac cu ochiul de-a lungul strazilor aproape pustii. In casa e asa cald si miroase a scortisoara, incat imi vine sa plec sa zburd printre ele imbracata doar cu camasa alba de noapte, in picioarele goale.

Imi lipesc nasul de geam si simt putin frigul de afara. Respiratia il abureste pe tot si luminitele se transforma in mici globuri difuze de culoare. Bine te-am gasit, dragul meu, arati mai frumos ca niciodata!

Niciun comentariu: