duminică, noiembrie 30

Amintiri

Cadourile de la Mos Craciun sunt mereu un prilej bun sa iti aduca prietenii aproape. Mi-a facut placere enorma sa imi ud noul odor, asa ca mi-am scos gasca la un coktal sofisticat.

Am depanat amintiri...nimic nu e mai placut pe lume decat sa epeni amintiri la o cafea, intr-o atmosfera semiobscura si calda. Cele bune ne-au facut nostalgici, cele rele ne-au amuzat si ca de obicei, au iesit la iveala noi valente ale unora dintre ele.

Cat de des ne vedem cu prietenii? Fie ei recenti sau vechi, parca programul tot mai incarcat ne priveaza de acesasta placere. Nu mai stati pe ganduri, sunati-va un prieten bun, alaturi de car ati trecut prin momente bune si rele si invitati-l la o cafea. O sa va lumineze ziua mai bine decat un film sau o seara petrecuta in club. O sa va faca sa realizati ca viata are sens, ca nu ati trait degeaba pana in acest moment si ca exista oameni pe lume pentru care merita sa zambiti. Sunt convinsa ca exista cineva pe care doriti sa il revedeti. Nu aveti nevoie de un pretext, just call him!

2 comentarii:

neroblank spunea...

mi e frica de un lucru ..daca sun si nu aveam timp cand sa ne intalnim :(
timpul poate sa iti fure prietenii.

Yoana spunea...

Timpul iti fura totul, fura'l tu pe el...pretuieste fiecare clipa si rapeste-i tot ce are ea mai bun de oferit.