duminică, noiembrie 30

Concurs

Cred ca te plictisesti la culme daca la ora asta te-ai hotarat sa intri pe aci. Perfect, esti exact persoana de care am nevoie!


Lansez un concurs pentru toate persoanele inventive si carcotase. Vreau sa imi fac un sticker pentru odorul meu mic si rosu (AKA Smart for two) si premiez cea mai inspirata idee cu...nu stiu nici macar cu ce. Io zic sa scrii ideea si la sfarsit sa scrii si ce vrei ca premiu, sa vedem si raportul calitate-pret.


Astept cu nerabdare sugestii.


2 comentarii:

neroblank spunea...

smart is special :D

Olivian BREDA spunea...

1. Poti pune link cu blogul/site-ul tau favorit;
2. Poti pune citatul tau favorit;
3. Poti pune marginea masinii un sticker care sa arate ca si cum ar fi o continuare a ce se vede pe geamul masinii; pe geam se vede, normal, capul soferului; deseneaza pe marginea masinii corpul tau; poate sa fie stand pe scaun, dar poate fi si in tot felul de alte idei :)
4. Poti pune un sticker cu "Eu iubesc ..." si scrii masina ta, sau blogul tau;
5. Poti pune o avertizare: "Atentie! Conduc la fel ca si tine!" :))
6. Sunt posesori de Dacie care particularizeaza masina lor cu semnele altor masini, mai scumpe, straine; Cum ar fi sa personalizezi masina ta, scumpa si moderna, cu "Trabant" sau "Oltcit" sau chiar "Dacie"? Un down-grade :))
7. Un steag cu Romania? / Stema Romaniei ? / Semnul RO ?
8. Daca ai curaj, pune un sticker cu "Tine-te dupa mine. Daca poti."
9. Desigur, poti pune flacari pe masina / flori / o anumita culoare;
10. Poti inchiria acel spatiu catre o companie care doreste reclame pe masini.

Daca ai ceva sa imi scrii, scrie-mi la filtruspam la gmail com sau scrie-mi un comentariu pe http://fiieficient.com/