sâmbătă, decembrie 19

Si iata vine Decembrie

...dupa un an plin. Plin cu nebuneli, plin cu prostioare, cu lacrimi, cu zambete, cu examene si cu escapade...un an cu adevarat plin.

...si ne gaseste tot acasa, tot in sanul familiei si tot punand in balanta bunele si relele anului ce au trecut. Azi vorbesc de trecut iar de maine nu va mai fi loc decat de emotiile prezentului si de vizualizat ce va urma.

Imi place sa cred ca 2009 mi-a adus in dar prieteni. Promisiunea facuta mie la inceputul anului cum ca ma voi concentra mai mult pe reamintirea, intarirea si inmultirea prieteniilor pe toate planurile a dat roade. Daca iti doresti cu adevarat sa ai oameni speciali in viata ta vei reusi. Multi te vor dezamagi, multi vor profita, dar in final, cand vei trage linie vei vedea ca nu te vei mai simti atat de singur pe lume.

Totodata, a fost un an pe care l-am vrut pentru mine. Si ma bucur ca am avut ocazia sa mi-l folosesc dupa bunul plac. Probabil va fi si ultimul. Multi m-au dat disparuta, dar era nevoie de o mica evadare din realitate, din rutina, din responsabilitati si din griji. Parasesc 2009 mai implinita pe toate planurile. Cu o sanatate mai puternica, o minte mai clara, o inima mai mare si un fundulet putin mai mic :P

Cam atat pe moment, am vrut un post lejer de revenire, nu o pagina de jurnal, dar nu cred ca mi-a iesit foarte bine dorinta.

Niciun comentariu: