duminică, decembrie 20

Facem credit sa ornam bradul?



Ati vazut reclama aia draguta la Provident in care o doamna trecuta bine de prima tinerete (cred ca au optat pentru imaginea de bunica foarte moderna si intinerita) povesteste amarata de ti se rupe inima cum sarbatorile de iarna necesita atatea cheltuieli incat a sunat la Provident sa ii aduca aia banii la usa ca sa isi poata impodobii duduia bradul? Ei bine, stupid sau nu, asta este mentalitatea moltor romani. Nu doar in materie de brazi, dar si de mancare si bautura. Dar sa revenim la ornamente.
Initial am zis ca baietii care au gandit reclama aia sunt niste snobi incurabili si ca nimeni nu va inghiti faza cu creditul pentru globulete. Dar spre surprinderea mea, se pare ca au avut ei ceva in cap cand au filmat-o. Zilele trecute am fost cu o prietena la Mobexpert sa isi aleaga decoratiuni de Craciun. De ce tocmai acolo? Pentru ca primise un voucher de la ei cand isi mobilase apartamentul. Magazinul foarte frumos ornat, nu ma pot plange, am reusit chiar sa fur o poza de la ultimul etaj.

Dupa o scurta analiza a gamei restranse de globulete si instalatii am constatat cu stupoare ca nimic nu costa mai putin de 20 de lei. BUCATA. De bine de rau am reusit sa alegem cate ceva, impulsionate de minunatul voucher din buzunar. Cand am ajuns la casa, surpriza...cumparaturile faceau aproape dublu decat calculele facute de noi la raft, deci depaseau cu mult aaratul nostru de voucher. Prietena mea si-a facut mea culpa pentru chiulurile noastre de la orele de matematica si a platit diferenta cu cardul. Dupa ce i-a fost inmanata chitanta, o domnisoara de pe raion a aparut la casa sa ii spuna casierei ca de fapt produsele noastre erau la reducere si intr-adevar chiar costau conform calculelor noastre. Dar banii inapoi pe card nu ii puteau pune. Asa ca da-i si mai alege-ti inca un rand de globulete de valoarea luata aiurea de pe card si bucura-te ca ai avut ocazia sa aglomerezi bradul anul asta. Cu globuri de firma, parol!

Asa ca sunt de acord cu bunicuta de la Provident. Ce daca e criza? Hai sa facem inca un credit sa impodobim bradul.


Niciun comentariu: