miercuri, ianuarie 28

Diet Oragniser

Mi-am luat un programel interesant din disperarea de a ajunge la idealul feminin de silueta fara a da in anorexie...Diet Organiser. Atentie! Inainte de a apela la aceasta solutie, trebuie consultat un nutritionist!
Am facut user nou, cu toate datele: ani, inaltime, greutate, masuratori prin diverse locuri si idealul de greutate la care vreau sa ajung. S-a apucat sa imi masoare procentul de grasime din corp si data exacta la care o sa fiu sexoasa. I-am mai spus si distributia pe procente a carbohidratilor, lipidelor si glucidelor pe care mi le-a recomandat nutritionistul in funtie de stilul meu de viata.
Ideea de baza e urmatoarea: introduci zilnic ce mananci sau ce ai vrea sa mananci. Are o baza de date foarte bine pusa la punct, continand atat ingrediente de baza cat si meniuri intregi de la cele mai importante restaurante internationale : McDonald's, KFC, Pizza Hut, Burger King, Wendy's, etc.El iti spune compozitia fiecarui aliment si daca ai voie sa il mananci, ce cantitate din el, si daca ai urmarit corect dieta pentru a-ti atinge scopul.
Ma destainui deja de 3 zile programului si vreau sa spun ca deja mi-a intrat in reflex. Scriu de dimineata cam ce o sa mananc in ziua aia, vad cate calorii imi raman de consumat, si cand vreau ceva in plus fata de ce am pe lista, ma duc intai sa il consult daca se poate sau nu. Sper sa dea roade si vi-l recomand pentru a avea putin control asupra alimentatiei dumneavoastra. Va tin la curent!

Niciun comentariu: