miercuri, ianuarie 21

Cum frate sa iti dea controlul Ratb drumul ca ai cizme roz?

Ca orice fata care se respecta, minimul de 10 posete este si la mine un standard respectat cu sfintenie. Din pacate, treaba asta nu ma ajuta asa de tare cand plec in oras cu o geanta si portofelul este in cu totul alta. Asa am patit azi, cand m-am trezit in drum spre facultate cu geanta goala, fara acte, fara bani, fara abonament RATB. Si cum bafta e bafta pana la capat, bineinteles ca la intoarcere m-a prins si controlul.

Mai nou controlorii nu stau in statii, ca s-a invatat lumea. Stau intre statii, opresc toate autobuzele la mijloc si controleaza tot poporul. N-ai ce face, tre sa arati bilet sau sa platesti amenda, ca nu merge faza cu "Tocmai coboram", pentru ca nu e statie. Si cum eu nu aveam nimic la mine, eram pasibila de amenda. Noroc ca eram aproape de casa si ce am zis, ma risc sa astept sa imi aduca cineva abonamentul de acasa. Explic frumos situatia si dau un telefon sa imi recuperez portofelul. Sta controloarea 2 minute langa mine, timp in care imi povesteste cat de greu este sa anulez o amenda in caz ca chiar aveam abonament, apoi se plictiseste de amabilitatea mea si imi zice o fraza care m-a dat pe spate : "Hai, du-te acasa, domnisoara, ca ai cizme roz!". Hmmm...indeed, aveam cizme roz, dar unde e relevanta in cazul delictului de a nu avea abonament la mine? Mi s-a parut atat de dragut din partea ei incat cred ca o sa o caut prin autobuze zilele viitoare sa ii arat ca eu chiar am abonament si ca nu sunt unul din acei calatori fraudulosi care se bucura ca a scapat de amenda...sunt doar cascata! Noroc cu cizmele roz.

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu o sa scriu despre ele pe blogul meu.sa ti verifici si contu pe forumul smart ca ti am lasat prv.altfel,arunca un ochi si pe www.mugetarifrantz.blogspot.com